Tuesday, June 16, 2020

Kerepek Ubi 🍠Pedas 🌶️Manis 🍬

Kerepek Ubi 🍠Pedas 🌶️Manis 🍬

its spicy but not too spicy, sweet but not too sweet

.
Haii, Kerepek ubi pedas manis datang lagi guys,Kali ni aku nak cerita details sikit pasal kerepek ui pedas manis ni. 
sekarang stock kerepek dengan aku ready stock tau, so for those yang nak tu boleh wasap aku okey . aku masukkan sekali no wasap aku 0105528648 (sis yah). korang kena rajin baca tau details kerepek ni , hehe



kerepek ubi 🍠 pedas 🌶 dah ready stock .

.
🍠 Resepi Turun Temurun

🍠100% Homemade (Tiada Bahan Pengawet)

🍠Produk Bumiputera

🍠Diperbuat daripada ubi kayu

🍠Pedas, masin & Manis cukup rasa

🍠Sesuai dimakan oleh kanak-kanak dan juga dewasa

🍠tak hancur bila di pos ( bubble wrapped)

🍠Yang pasti kerepek kegemaran ramai


📜bahan-bahan :
lada merah, Bawang putih, halia, gula, garam, pewarna, air asam, minyak masak & ubi (haruslahkan)


📦Dijual dalam pek
- 500Gram : RM14
- 1kg : RM24
(HARGA TAK TEMASUK POSTAGE TAU)

details dah aku bagitahu tu ye guys, so tak yah segan2 nak wasap aku, untuk fast respon better korang wasap, sebab komen kat bawah ni kadang2 aku terlepas pandang.


tengok kerepek ni pun dah telan ayaq liur aku ni. jadi ayuh la korang beli, ajommm wasap aku sekarang.



No comments:

Post a Comment

Kerepek Ubi 🍠Pedas 🌶️Manis 🍬

Kerepek Ubi 🍠Pedas 🌶️Manis 🍬 its spicy but not too spicy, sweet but not too sweet . Haii, Kerepek ubi pedas manis datang lagi guy...